středa 14. února 2018

ZAČÁTEK JEDNÉ BALETNÍ KARIÉRY

HOSTUJÍCÍ ČLÁNEK

Abych vás uvedla do situace momentálně studuji jednu z nejlepších konzervatoří baletu.
 
zdroj
Ze začátku by se asi hodilo odpovědět na otázku jak jsem se sem dostala, což je celkem komplikovaný příběh. Tak začneme rovnou od počátku mé “baletní kariéry“…

S baletem jsem začala v Paříži (ano jsem Francouzka a přistěhovali jsme se do Čech před čtyřmi lety, takže prosím berte ohled na nějaké ty gramatické chyby děkuji), když mi byli tři roky. K baletu mě dostala moje maminka, která sama dělá balet. Do svých pěti let jsem byla na balet strašné nemehlo, takže se mamka rozhodla mě dát k soukromé učitelce abych se nějak zlepšila. A tak začala pořádná dřina. Měla jsem tréninky každý den, což a to, že jsem byla malá bylo docela drsné, ale na všechno se dá zvyknout. Poté jsem několik roků to bylo stejné. Zúčastnila jsem se několik různých soutěží, kde jsem většinou byla do pátého místa.

Pak jsme se z rodinných důvodů odstěhovali do České republiky, kde si moje maminka založila vlastní baletní školu ( myslím tím jako kroužek a ne profesionální baletní školu) samozřejmě jsem a balet začala chodit k ní a ještě k jedné soukromé učitelce.

A jak jsem se dostala na konzervatoř do Ruska? Odpověď je jednoduchá.

Když jsem byla na jednom live streamu jedné baletky, tak jsme se dostali k tématu ´nejlepší konzervatoře´. A dělali jsme si srandu, že na nějakou z nich podáme přihlášku a já si vybrala konzervatoř v Petrohradě. Říkala jsem si, že se podívám na tu konzervatoř kde studovali moji baletní inspirace. Brala jsem to jako srandu, takže jsem se na to ani nepřipravovala. A pak přišel ten den kdy se měli konat zkoušky….

A více vám napíšu příště .

Sophie
--------------
Tady se vám hlásí milovník muffinů. Jmenuji se Tereza, ale pokud se vám bude líbit mé druhé jméno, tak Sophie. Jsem francouzska, momentálně studuji v Petrohradě na konzervatoři. Takže jsi jdu hrdě za svým snem a vám bych to doporučila taky. Jsem takový historický tvor, když vezmeme v potaz ,že miluji čtení knih, psaní dopisů, dělám balet a taky ráda cestuji. A jsem trochu divná, protože mám hrozný strach z koček. Vždycky jsem si psala takové své deníčky, tak jsem se je s vámi rozhodla sdílet přes tento úžasný blog.

5 komentářů:

  1. Předpokládám, že je tohle první hostující článek. Moc mě zajímá pokračování :) !

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. Áá... první hostující článek na světě :) Možná by bylo příště fajn ho nějak uvést, že se jedná o hostující článek, zjistila jsem to až ke konci. Myslela jsem, že baletíš ty :D
    Jinak ale fajn článek a držím v projektu palečky :)

    http://ohnempolibena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tak to je dobrá náhoda, že to bylo ze srandy a oni Tě vzali :D každopádně gratuluju! ♥ Ať se Ti s baletem v Petrohradě daří :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat