pondělí 19. února 2018

VALENTÝN

Aneb anglosaský ekvivalent našeho Máje. Slaví ho spousta lidí, avšak já se snažím slavit první Máj. JENŽE! Všude běží reklamy na zboží k Valentýnu, filmy s tématikou o lásce běží v TV dokola a všichni o tomto svátku neustále mluví. Nejde odolat a nekoupit příteli nějaký ten dárek. Čokoláda sem, menší maličkost tam a než se naději, tak mám dárek se vším všudy. A holt přestat nejde.

www.alcohol.cz
Když jsem byla sama, tak jsem vůbec tenhle svátek nevnímala. Ano, všude líbající páry, který na pocitu samoty neubere, ale spíše přidá... Jenže kdyžto vezmeme z jiného konce, tak ty páry skrze zákon schválnosti, když jste opuštěn, jsou všude a vždycky. Nezbývá než to, co jsem výše popsala, jak nakupuji příteli, tak si nakoupit sama. Dobré víno (aneb brzy ze mě bude alkoholička), čokoládu (ještě široká) a pistácie. A upřímně? Byl mi ten svátek fuk. Nejvíce smutná jsem však byla, když byl první Máj. Krásně rozkvetlé stromy, sluníčko a nikdo kdo by mě pod nimi políbil (aneb když jsem zadaná, tak všechny třešně bývají touto dobou odkvetlé).

Žádné komentáře:

Okomentovat