středa 27. září 2017

BLOGGER EVENT - DEGUSTUJEME PO DRUHÉ

Dnes jsem psala nějaké články a tak jsem v ráži, tak toho využiji a rovnou si sepíšu i včerejší akci, na kterou jsem byla pozvaná. Šlo o degustaci vína. Takže ve čtení pokračují jen starší 18. let prosím ;)


Podobnou akci už jste u mě jednou mohli vidět, a já budu tak hodná a ten report vyhledám za vás :-D TADY. Byla to degustace s předním českým sommeliérem Vítem Hepnarem, který je známý především z TV Nova. V předchozím článku si můžete přečíst i co já a alkohol a tento typ akcí a tak.Určitě tam jukněte, protože dost věcí, bych psala znovu, jako že víno z vinárny se nedá srovnávat s krabicákem ze supermarketu (a že víno, co jsem ochutnala tady si už nikdy v životě nebudu moct dovolit a tak :-D)

foto pouze názorné, tohle jsme nepili :)
Tento sommeliér, bohužel, úplně mi vypadlo příjmení, ale byl to Marcel, říkejme mu tedy Marcel. A nejsem si jistá, ale podle obličeje mi taky přišel povědomý, někde z tv? Nevím, kecala bych. 


Takže včerejším večerem nás provedl Marcel, ten, jehož jméno nesmíme vyslovit. Ne dobře, tohle pochopí asi jen mí knižní fanoušci :) Bylo tam hodně povídání a hodně zážitků, řešilo se i blogování celkově a Marcel, ne ja už toho nechám :-D, říkal, že píše o víně a co foodblogy a tak. 


Bylo to prostě super, shrnula bych to větou, kterou najdete ve fotce, pod tímto odstavcem. Kdo mě sledujete na instagramu, bylo všechno ve storieskách, tak doufám, že jste to tam chytli. Kdo ne, prohloupil :-P Děkuji moc zastoupení alkohol.cz za pozvání a budu se těšit příště.


miluju tenhle paletový styl <3 víte, že z toho lidi mají doma i postele? nebo knihovny? no nechcete to? já jo! a ta kabelka, co tam kazí fotku, je samozřejmě ... moje, no jo bohužel nemůžu nikomu vynadat, že mi to zkazil, zapomněla jsem si to tam sama :'(

17 komentářů:

  1. Pekný report :) na akci jsem byla také pozvaná, ale víno nemusím a na takové akce moc nejsem :D hlavně, že sis ji užila :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skodaaaaa. Teda jestli víno nemusíš tak Ok no ale takových akci se vůbec neboj jsou super ! 🙂

      Vymazat
  2. Super akce :) Šla bych.

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mam rada takovéhle akce :) muselo to byt super!

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá akce!:) Já moc víno nemusím, takže by asi nebyla nic pro mě :D. A ten paletový styl je pěkný a vím, že hodně lidí to má takhle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to byla skvělá akce, ale i zajímavá zkušenost se o vínech dozvědět něco víc! Já mám nejradši bílé víno :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Já uz jsem ten článek četla před týdnem, ale teď mě ve vlaku zas pobavil. Proste píšeš moc hezky a hlavně vtipně :D Jinak večer byl super a doufam, ze ho zas někdy zopakujeme :) Jo a Marcel myslím ze ani příjmení neříkal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost ze si někdo cte moje články dokonce dvakrát. A dokonce si mysli ze jsou vtipný. Awwww Dekuju ! 🙂

      Vymazat
  7. Ten paletový styl se mi moc líbí :) "Ten jehož jméno nesmíme vyslovit " :D - pobavilo :D taky bych šla hned něco degustovat :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten paletovej styl se ted hodne rozmaha, po tom co jsem ten clanek napsala mi psali tri kamosky ze to maji doma :)

      Vymazat
  8. Tak to vyzerá úžasne :) Škoda že takéto eventy nie sú na slovensku :(

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle akce by asi nebyla moc pro mě, nemám ráda víno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je pak ochutnavka vina na prd pro tebe no to chapu :-D

      Vymazat