úterý 24. října 2017

PHOTO DIARY

Už dlouho se chystám sepsat další photo diary, protože mám tyhle články stejně ráda jako vy. A pozor, tohle je první článek psaný na novém notebooku! Yeay! To bude sranda, až se nepostne nebo něco takovýho :-D

Tohle je z running sushi, kde, mimo jiné, měli i dortíky a sladké. Tohle je tiramisu. A nebudu lhát. Nezůstalo u jednoho :-D

Dárek k narozkám (jo, je to už starší fotka) a koktejl, jehož jméno si ne a ne zapamatovat. Frozen cosi. 

Stříhali jsme pejska :) A nebojte, něco na ní zbylo, i když to podle té fotky nevypadá. 

Kytička, co jsme měli v práci. Zdobíme si prostředí, chápete.

Tyhle pohledy miluji. Modrá obloha, stromy, ty červené plody už jsou vyloženě bonus :)

Nejsem si jistá, jestli je to hloh, ale je tu možnost, že je. 

Obal na mobil. I když jsem normálně jednoznačně pejsková, tahle kočička je prostě boží, no ne. 

Letošní první pumpkin spice latte. V Palladiu s maminkou. 

Tato fotka měla na instagramu děsnejch lajků. Nevím, jestli tím, že ta fotka je bezva kvalitní, jako všechny moje, že jo. A nebo spíš jestli to bylo Harrym Potterem. Každopádně tahle knížka, supr.

Tuhle knížku bych se chtěla naučit zpaměti. Nebo alespoň tak dobře umět fotit :-D 
Jako takhle, tohle kafe dostala kámoška, ne já. Ne, vůbec si to neberu osobně :-D Ale jako zase,  baristka byla ženská, takže zas tak moc nezávidím :)

Tak trochu apple working area :-D 
Lednice, byli jsme na výletě <3 Plánuji o tom celý článek, takže tohle je jen ochutnávka. 

Hrozníčko, přímá sklizeň. Teď si za boha nevzpomenu na tu vinici, ale točili tam film Bobule a seriál Vinaři. Opět samostatný článek (jestli si vzpomenu na to jméno :-D)

15 komentářů:

  1. Pěkné fotky :) hlavně mě zaujala ta ostříhaná srst pejska, chudák, tomu muselo být horko :D :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takový tiramisu dělá mamka.
    Vždycky jsem chtěla jít s notebookem do kavárny a psát článek...:-)
    Jo jako a ten koktejl...ten bych si fakt dala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sklizně musí být úplně super <3 zvlášť, když vyjde počasí. PSL a starbucks je moje milovaná klasika. Kytička do práce je boží :)

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, díky za reportáž. To kafe bych ráda zkusila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) Taky miluju kombinace modré oblohy s barevnými listy na stromech :) Obal s kočičkou je boží, dala si mi inspirace na dárek pro kamarádku k Vánocům :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. To pumpkin spice latte vypadá dokonale!! A ten obal s kočičkou je hrozně roztomilý :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně takové články mám strašně moc ráda. A za mě je nejlepší ten obal s kočkou, ten je prostě dokonalý. A samozřejmě oceňuji fotky kde je jídlo a pití :) :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Ten obal na mobil je roztomilý!:) A pumpkin spice latte jsem ještě nikdy neměla :D, ale každý rok si říkám, že ho vyzkouším, ale vždy zůstávám u klasiky :D

    OdpovědětVymazat
  9. No a teď mám chu´t na tiramisu a dýňové latté, fakt díky! :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ti pěkně děkuji, právě jsem z těch tvých fotek dostala neuvěřitelnou chuť na cappucino... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný článok so super fotkami :) Ten obal na mobil je rozkošný :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kytička je krásná, mám taky ráda červené bobulky na keřích, ještě když je takhle krásně a nejvíc mě pobavil ten mobil s klávesnicí! :D To je celkem vychytávka a neznala jsem jí! :D :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné zážitky! škoda že jsi nevyfotila pejska po tak radikální změně :D

    Herb Theory

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné fotky, i já mám tyhle články moc ráda :)
    Málo čtení a spousta fotek.. :D :)

    OdpovědětVymazat