čtvrtek 28. dubna 2016

GRILUJI, SMAŽÍM, PEČU, VAŘÍM

Nevím, jak vy, ale já miluji panini, když jsem někde na cestách, povětšinou ve škole. Jak studuji dálkově, nejsem tam tak často, abych si musela vyčítat nezdravou stravu, takže jsem si kantýnového panini udělala takovou malou tradici. Páteční oběd jednou za tři týdny, panini. Nejčastěji sýrovém občas i s kuřecím masem, prostě dobrota.


Ale napadlo mě, moje rodina nikam takhle nejezdí a nikdy panini neměla, vlastně asi ani neví moc co to je. Jasně, vlastně jde o teplou rozpláclou bagetku, ale má to něco do sebe. Tak proč jim nezprostředkovat tuhle mňamku?

připraveno na panini zapečení

Tento panini maker, krom toho, že moje rodina konečně ochutnala a seznámila se s panini, slouží i jako elektrický gril. Dá se rozložit (rozumějte rozdělit vedví a položit, no chápete, gril) a použít na maso nebo, co já jsem uvítala nejvíc, na zeleninu! Nikdy se mi nepovedlo udělat grilovanou zeleninu v troubě nebo na pánvi tak, aby to fakt chutnalo, ale tady je to naprosto mňamka! Není to rozměklé, rozmačkané, rozdrbané, ale jde to téměř do křupava (dle typu toho, co kuchtíme, samozřejmě) a naprosto bez tuku, oleje, čehokoliv (jak reklama na zhubněte s námi rychle a zdravě :-D ).

rozloženo na grilování

odtokový žlábek

vytažená odtoková mistička

Při grilování masa má jakýsi odtokový žlábek, takže nic neteče kolem, kde nemá, pohoda.

odtoková mistička vyndaná celá

sem se dává odtoková mistička, kontrolky

Rada na závěr, pokud se vám nechce sestavovat vlastní sendvič a zapékat, zkoušela jsem i variantu pro lenochy, koupit hotovou bagetu (typu golf, cvalík, crocodile apod.) a zapekla jsem tu. A taky super. I když na tom, koupit si rohlík, rozříznout ho napůl a nasypat do něj tři druhy sýra taky není žádný věda, že jo :)


zvednutý okraj, aby nic neteklo kolem a svedlo se to jen do žlábku

7 komentářů:

  1. Máme doma přesně tenhle stejný a je vážně supr. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to nikdy neměla, ale může to být výborný... Kdy že se mám stavit, abys mi tu dobrotu ukuchtila? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek:) a budou někdy i nějaké další recepty? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, jsem panini nikdy neměla... Ostatně vlastně ani tu bagetu, mě nějak nikdy nelákala tahle kombinace pečiva a hlavně zeleniny a masa a tak, hm :D

    Tohle vypadá vážně jako chytrá věcička, hlavně mi přijde super, že to je takovej malej kompaktní gril, u know. Pro lidi, co nemaj zahradu nebo něco, kam by nacpali klasickej velkej gril a tak, to musí být super :D

    OdpovědětVymazat
  5. Must have :D Strašně se mi líbí ten design. :) Nechceš udělat i článek s recepty? :P

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně bych potřebovala kontaktní gril, na panini, na maso (hlavně burgery!).. ale nemám to kam dát :D Co používáš na panini za pečivo? Protože já na tom ve škole taky děsně ujíždím a bohužel jsem tam často, takže to dost leze do peněz (do špeků zatím ne). Ale zatím jsem nenarazila na vhodné pečivo, oni používají jakoby nedopečené, ne? Protože klasická bageta jde pak moc do křupavan a můj vkus..

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mam, bracha mi ho strcil, ze si koupi lepsi. Ale tak nejak poradne nevim co s nim :-) Delala jsem si v tom akorat rohliky na zpusob zapecenych toastu :-)

    OdpovědětVymazat