pondělí 18. srpna 2014

PROČ SE NEÚČASTNÍM TAGŮ

Projíždím si tu tak ostatní blogy a čtu různé tagy, načež mě napadlo sepsat pro vás drobné vysvětlení, proč se něčeho takového nejspíš nikdy nedočkáte u mě.


Není to proto, že bych vám o sobě nechtěla nic říct, to určitě ne. Sami jste si mohli všimnout několika "Mýty a fakta" článků, kde píšu o sobě, či mnoho a mnoha článků, kde na sebe něco prásknu, takže tím to vážně není.

Jde o to, že já jsem nerozhodný člověk a k tomu obrovsky přemýšlivý a to je v takových situacích problém. Vezmu příklad jednu otázku - káva nebo čaj? Normální člověk by napsal káva nebo čaj a jel dál. Jenže já tohle nedovedu, za to bych vám dovedla napsat sloh na A4 minimálně o mě a kávě a o mě a čaji. Stejně tak otázka slané nebo sladké? To není na jednoslovnou odpověď, ale na maturitní práci.

zdroj

Byla jsem na několik takových tagů v průběhu svého blogování už nominovaná, ale nikdy jsem to nedotála do konce :( Mrzí mě to moc, protože je mi ctí, když mě někdo nominuje a tím vyjádří chuť dozvědět se o mě něco nového, ale já na takovéhle otázky odpovídat neumím. Proto bych na otázku vanilka nebo čokoláda odpověděla jen "Nevím" a to je mi faaaakt vůči vám blbý, napsat článek o deseti nevím nevím nevím nevím nevím nevím nevím nevím nevím nevím. Nejoblíbenější písnička, skupina, herec, ... ? Nevím.

zdroj

Pokud ale třeba někdy budete chtít knihu na téma Jaké by to bylo být blátem, pak jsem vám plně k dispozici! No vážně, na střední jsem deset minut vyprávěla na téma Jsem křída, takže nějaké zkušenosti mám :-D Takže když vás vyzývám, ať nahodíte nějaké téma na Brepty a žblepty, nebojte se a jen do mě :)

zdroj

Nominujete-li mě tedy do něčeho takového, pravděpodobně poděkuju a odmítnu, ale nezlobte se na mě, prosím. Otázky si vždy přečtu a pokud mám alespoň trochu pocit, že bych na to mohla odpovědět ještě letos (i když se rozepíšu na vše, jak to mám ve zvyku), půjdu do toho. Co vy a tagy? Píšete je rádi? Čtete je rádi?

Žádné komentáře:

Okomentovat