pondělí 4. prosince 2017

VÝLET - BOTANICKÁ ZAHRADA PRAHA TROJA

V neděli jsem měla nějaké vyřizování v Praze, rozumějte školu, a protože jsem tam měla být brzo ráno, že bych to asi prvním autobusem nestihla, ukecala jsem tatínka, aby mě tam hodil, s tím, že dopoledne škola a odpoledne si uděláme nějaký výlet. Souhlasil a tak v neděli ráno vyrážíme na cestu.

Škola nuda, přednášky, informace, to vás asi nezajímá. Jediné pozitivní bylo, že si taťka udělal mezitím výlet po okolí (mám školu na okraji Prahy) po přírodě, takže byl dostatečně "vychozený" (on je k nezastavení občas) a na mě zbývalo už jen pak to zábavné :-D Původně jsme chtěli jít do zoo, já zoo navštěvuji téměř pokaždé, když jsem v Praze, mám tam vstup zadarmo, tak se tam chodím pokoukat, třeba alespoň na chviličku, nadýchat čerstvého smrádku a tak. No, ale protože venku bylo asi minus milion, a já samozřejmě neměla teplou bundu, rozhodli jsme se pro botanickou, protože tropy, takže bude teplo.

Na netu jsem vyhledala, že mají mít otevřeno, takže oukej, jedem tam, zastavili jsme na nějakém prapodivném parkovišti sto kilometrů od botanky, i když to psalo něco jako vstup jih (sever východ? co já vím) a tam psali, že venkovní expozice jsou v tuhle zimní dobu zdarma. Oukej tak si procházíme venkem, s čímž teda hledáme ten Fata morgana skleník, kde podle fotek, má být teplo, jenže marně, nenacházíme.

Nakonec to dopadlo tak, že jsme trávili přes hodinu procházením venkovních expozic a pak už jsme byli tak zmrzlí, že jsme to vzdali a vrátili se zpátky k autu. Když sem to psala na instagram, nějaká slečna mi tam komentovala, že to taky nemohli najít, tak aspoň vím, že problém, možná, nebyl ve mně :-D

Ale příště, pokud možno, až bude tepleji,. kdybychom to zase nenašli, ať venku nemrzneme, se o návštěvu pokusíme znovu. A teď dávka fotek.











6 komentářů:

  1. To počasí úplně klame, z fotek to vypadá že bylo teplo :D Aspoň jste si s taťkou udělali hezký den. To je pozitivní ne? :)

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky :)

    https://hermator.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :) vypadá to tam skvěle. ♥ www.fitfoodhealthy.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, určitě jste si to moc užili :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) my jsme v Zoo v Praze byli. Líbilo se nám tam, ale přišlo nám to hrozně velké a pak jsme se i ztráceli, kde jsme byli a kde ještě ne. :D

    OdpovědětVymazat