čtvrtek 7. září 2017

PHOTO DIARY

Mám tu pár fotek, co nejsou k žádnému konkrétnímu článku, ale jsou prostě fajn. Něco jako foto diary? Tak koho by to zajímalo, může kliknout dále :)


A budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, jestli se vám podobné články líbí a mám je přidávat dál. Já je totiž u ostatních mám hodně ráda, tak by mě zajímalo, co vy :)

Nové Pho bistro u nás v Liberci. Teda nové. Já jsem na něj přišla až teď :-D A Pho miluju. Co mě naštvalo, že do mého bydliště Dámejídlo z Phočka nedováží, do ostatních míst jo. Proč?!

Tohle je kytka mého dětství. Babička tím měla porostlou celou zahradu.

Léto a Fruitko, to patří k sobě. Miluju.

Zmrzka a léto. Opět nelze zapomenout. Tohle je meloun a nevím co :-/ Ale ten melou je legendární, je to na hlavním nádraží v LBC a kupují ho všichni.

Bratránkův pes. Ňufík. Je to útulkáček a nemá ocásek, to kdybyste se divili, kde na té fotce ten ocásek je schovaný :-D

Moje Ešínka a rybízová fotka.

Moje Ditunka a rybízová fotka.

Ehm, promiň?! :-D

Moje znamení a můj šutr.

Salátek.

Miluju v létě ledové čaje.

Byly jsme na sushi <3 Můj poprvé running.

Tohle sem dávám jen proto, že dneska ráno narazil ptáček do zastávky (ne tenhle, jen jsem si na to vzpomněla, když jsem to viděla v mobilu). A chudáček zůstal na zádech. Tak jsem ho běžela obrátit a čekala a odletěl <3 Jinak fotka je z výletu do Prahy do zoo. Milion vrabců ve food koutku a vůbec se nebáli.

Klasika babička oběd.

11 komentářů:

  1. Jsem pro, taky si tenhle typ fotek ráda prohlížím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dekuju za komentar. Vubec jsem nevedela ze me po tech letech jeste ctes :) A navic s mimcem. Tim vetsi radost mam za tvuj komentar! <3 jsem rada ze se foto diary libi. Rada v nem budu pokracovat :)

      Vymazat
    2. To víš, že čtu. Všechny tvoje blogy ;)

      Vymazat
  2. Zmrzlina, pejsci a salát, nejlepší :) taky se mi líbí tenhle typ článků :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  3. Po týchto fotkách som hladná :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Pho vypadá skvěle! Já ji ještě nikdy neměla, protože jsem pořád nějak neměla možnost, ale už na ni budu muset někam zajít :D A ten salát bych si hned dala :D Jinak krásní pejsci <3

    PS: S Richelle Mead a tématem upírů máš pravdu :D Mě taky vůbec neberou, ale ona na to šla z úplně jinýho úhlu a povedlo se jí to.

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
  5. Ako vidím, krásne dni si si užila :)

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Též jsem rak :D Vuíí. Ten ptáček je boží a na tu pho polévku mám normálně chuť :D!

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek! Moc se mi líbi, je pohodový <3 Holky jsou překrásné ! A pho není nikdy dost !
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat