středa 2. srpna 2017

NEUSCHWANSTEIN - VÝLET

Neuschwanstein je zámek v Allgäu (Bavorsko, Německo) v oblasti obce Schwangau u Füssenu, který nechal postavit Ludvík II. Bavorský. Jde o jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších turistických cílů v Německu. Tento zámek se také objevil v několika filmech a inspiroval Walta Disneyho ke stvoření Sleeping Beauty Castle neboli hrad Šípkové Růženky, který se nachází v Disneylandu.


Tohle píšou o mém výletním místě na wiki. Je to sice už zase nějaký ten pátek, ale zámek tam pořád stojí, fotky jsou pořád pěkný, tak tu máme jeden foto článek :)


















9 komentářů:

  1. Krásné fotky! Strašně moc se mi líbi ten zámek, tam chci bydlet a být jedna z disney princezen :D Doufám, že sis výlet užila <3 Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle zámek mám na seznamu už hrozně dlouho a pořád se k němu ne a ne dostat. Moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tam bych se taky chtěla podívat, krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Zámek se mi strašně líbí z dálky :) Vůbec se nedivím, že byl inspirací pro Walta :D

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. V Německu mají moc pěkné zámky :) nádherné fotky a určitě pěkný výlet ! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  6. ó, to je krásne miesto! nádherný zámok! ja mám hrady a zámky strašne rada a tento si musím pripísať na zoznam tých, ktoré túžim navštíviť! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten zámek je naprosto úžasný! Škoda, že mám Německo tak daleko :(

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký zámek! Tam jsem nikdy nebyla, tak snad jednou ho také navštívím :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Tam sa teda musím určite pozrieť! :)

    OdpovědětVymazat