úterý 14. března 2017

10. TÝDEN

Oblíbené, tedy hlavně u mě, jako že je ráda u ostatních čtu, jsou články typu můj týden / můj měsíc. Rozhodla jsem se psát něco podobného. Nevím ještě, jak s pravidelností, ale snažila bych se dodržet to, jakože pravidelněji. Ale když nebude nic zajímavého, tak nevím, jestli vás s tím otravovat. Sice každý týden něco dělám, znáte mě, milion aktivit, plus každý týden mám milion myšlenek, o které bych se s vámi mohla a chtěla podělit. A samozřejmě je i milion věcí, co vám neřeknu a nechám si pro sebe ;)


  • Měla jsem svoje první nestandardní smoothie. V Costě mají novou sezónu a nabízí dvě smoothička. První zelené - špenát, ananas, mango, pomeranč, banán a druhé červené - řepa, malina, banán, jablko. Byla jsem k tomu trochu skeptická, smoothie piju hodně a chtěla bych přejít na zeleninové smoothie, mám doma několik knížek a je to děsně super a zdravý a kde co, ale nikdy jsem neměla odvahu, tak jsem si ji dodala a koupila jsem si to řepové. A překvapení, bylo to pitný, dokonce bych to nazvala i dobrý! :) Akorát to smrdělo jako sloní večeře (doslova, prostě to, co jsme dávali slonům večer k žrádlu), ta řepa je hodně aromatická a kvůli těm vzpomínkám na zoo jsem to raději nečuchala :-D Edit: kecám, žrádlo pro žirafy ne pro slony. 

  • Trochu protekčně (byla už plná kapacita a hlásila jsem se hodně hodně po termínu) jsem se vetřela na březnový Book's calling club. A děsně se těším! Vždycky jsem, jako snad každý knihomol, snila o tom, že v mém městě bude book club, budeme se scházet pravidelně a debatovat nad knížkami a bude to děsně cool a super a boží. Tak víte co, přesně o tohle tady jde! Není to teda v mém městě, ale všechno ostatní to splňuje. A má to i jeden bonus, vždycky je pozván i autor té knihy, co se čte, takže ji můžeme probrat is ní/m a zeptat se na něco a tak! Ano ano ano! Minule byla na programu kniha Jedničky a nuly, tentokrát Únava materiálu. Takže koho to zaujalo a má možnost se sem tam otočit v Praze, sledujte Jakubův facebook pro přihlašování na duben, místa mizí rychlostí blesku!

  • Byla jsem na třetích Yoli narozkách. Report si můžete přečíst TADY
  • Ve středu jsem byla na masáži zad. Ve čtvrtek mě začali pobolívat. V sobotu jsem se ráno nezvedla z postele a ukázalo se, že mám skřípnutej nerv. Au. A protože si neumím stěžovat, šla jsem s tím do práce. I v neděli. A bylo mi do breku bolestí. Dobře, nebudu lhát, když se nikdo nedíval, pár slz zlosti, vzteku a bolesti skáplo. Ale žiju. Zvládnu přece cokoli :)
Baví vás tyhle články? A co u vás minulý týden? Něco co stojí za zmínku?

4 komentáře:

  1. Mám rada takéto články, sú oddychové a pritom sa skvelo čítajú :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju ti, aby ses brzy uzdravila :) Jinak článek naprosto úžasný a stále ti závidím, že jsi měla ten dort! :D Sice já ho minulou sobotu na ségry narozky taky měla (ale s Elsou :P), ale chtěla bych i tento :D ♥

    OdpovědětVymazat