úterý 9. srpna 2016

ZMRZLINA MANHATTAN

Díky výzvě na portálu Blogerky.cz jsem dostala možnost vyzkoušet nové druhy zmrzliny Manhattan. Řekněme si po pravdě, že tahle zmrzka nepatří k nejlevnějším, takže jsem byla ráda, že jsem dostala kupónky na nákup této dobroty. Nakonec jsem se ale nemohla rozhodnout kterou vezmu a nestačilo to na všechny, takže jsem stejně ještě doplácela :-D

jogurt + třešeň

Říkala jsem si, jak asi zpracovat článek o zmrzlině. Většina lidí asi napíše recept nebo vytvoří nějaké supr trupr fotky. Tak co teď, abych se neopičila? Prostě a jednoduše, řeknu vám, co se u nás s Manhattanem po zakoupení dělo.

vanilka + jahoda

Je tu totiž jeden zásadní problém. Nemáme mrazák. Tedy máme, ale naprosto malililinkatý a věčně plný nějakého masa, co bereme od farmářů. A teď tři litry navíc, ještě v naprosto neforemné krabici (přece jen, třeba mražený hrášek tam vždycky nějak "natřískáme", ale s vaničkou zmrzky to nějak nejde). A tak jsem obvolávala rodinku, kdo mi to uschová, než vymyslím, jak to využít. A protože bylo vedro na padnutí, ideální doba na tuto pochutinu, co mě nenapadlo.

vanilka + čokoláda

Zavolala jsem kamarádům a pozvala je do parku na zmrzkové hody. Co k tomu potřebujete:
  • kamarády
  • deku / mikinu / něco na sezení
  • hromadu zmrzliny
  • hromadu plastových lžiček
  • šlehačku / čokoládovou šlehačku


A tak jsme seděli, povídali, k tomu se cpali zmrzkou a byl z toho naprosto boží den. Jíst zmrzlinu plastovejma lžičkama v parku přímo z vaničky, na tom prostě něco je. Doporučuji :)

9 komentářů:

  1. Jee, já z toho úplně cítím tu pohodu :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, pohodový článek :) Taky jsem měla jednou od této značky zmrzlinu a moc mi chutnala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaaach. Jak tak koukám, tak bych si hned taky dala :D Škoda, že my doma aktuálně nemáme žádnou zmrzlinu, budu si nějakou muset v pátek vyškemrat xD Na to, že jsem ale na obecně takové ty klasické - čokoládová, vanilková... ideálně pistáciová :D tak mě tyhle druhy celkem zaujaly. Dost by mě zajímalo, jak chutnají - řekla bych, že by to mohlo být fakt dobrý :D I s mojí vybíravostí xD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsi to nakonec se zmrzlinou vyřešila úplně skvěle! Takový zmrzlinový piknik je úžasný nápad :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Višne ani čerešne nemusím, ale tie ďalšie dve by som rada ochutnala ʕ→ᴥ←ʔ

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  6. Je pravda, že zmrzka má opravdu velké balení a kolikrát taky musím přemýšlet, jak jí uskladnit. Většinou to vyřeším tak, že koupím menší balení zmrzliny nebo jí přendám do menší vaničky. Ale rozhodně stojí za to si jí koupit. A pro oslavy nebo přátelské posezení je to skvělá volba. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pamatuju si, že jsme, když jsem byla malá, s mamkou vždycky koupili tu jahodovou a jedli to spolu lžičkou z vaničky v posteli. Taky bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňaam, keď som bola malá, stále sme ich kupovali!:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  9. Výborná zmrzlina. Já si dávám zmrzlinu i v zimě :-D . Přítel si dává čas a já zmrzlinu a takový zmrzlinový pohár s ovocem, šlehačkou a čokoládovou polevou, to je teprve něco :-) . Přes léto si dávám hodně ledovou tříšť, protože jsme si koupili výrobník ledové tříště z Cesk, takže ani já a ani děti přes léto nic jiného než ledovou tříšť nechceme :-) .

    OdpovědětVymazat